tisdag 20 december 2016

Strålkanonen jobbar strålande bra.

Idag har jag gjort min tolfte strålning ihop med världens goaste personal.
Allt känns alldeles utmärkt, även om jag pinkar som en hundvalp. Lite här o var.
Enl. expertis fullt normalt. Så jag pinkar vidare i livet.
Snart julafton och klappar. Jag har redan fått min önskeklapp. Vården på Kalmar Lasarett. Toppen.


Nu önskar jag en helt annan julklapp eller nyårspresent.
Som ni förmodligen vet så kör jag ibland ut blommor. Tänk så enkelt det skulle vara om det fanns husnummer uppsatta på husen. Även ambulans är i behov av att veta var ni ska hämtas. Tänk till!

En annan tidig julklapp. Träffade Peter Gusten Gustavsson på Kvantum.
En riktig glädjeklapp.

God Jul o Gott Nytt År på Er !

4 kommentarer:

  1. God Jul och Gott Nytt År...Till Er Alla
    Kram Lena med familj

    SvaraRadera
  2. Tack Lena och Gott Nytt År till Er.

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett härligt Gott Nytt År 2017!
    Vi ses när det ljusnar./ Ingrid (SPF)

    SvaraRadera
  4. Stort tack Ingrid.
    Har gjort hälften av behandlingen och så klart fått vissa effekter, men inte så farligt.
    Jag ser positivt på detta, som jag ser på det mesta i livet.
    När Januari är slut ska behandlingen vara över och livet förhoppningsvis återgå till det mera normala.
    Jag återkommer med förnyade krafter.
    Ha en god nyårsafton och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera